“Перевернутий клас” Київського ліцею “Універсум”

Традиційний спосіб «доставки знань учню вчителем під час уроку» означає вибір одного темпу викладання для всіх, незалежно від їх здібностей та психофізіологічних особливостей. Вихід, однак, є – це така організація навчання, коли для учня створюються всі необхідні умови для отримання нових знань самостійно (вдома, або у школі після закінчення уроків за розкладом), а домашні завдання учень виконує під час уроку (у класі, разом з однокласниками, під керівництвом та за участю вчителя). Цей підхід авторами був названий «flipped classroom», тобто «перевернутий клас».

Київський ліцей «Універсум» бере участь в регіональному експерименті «Упровадження елементів дистанційного навчання школярів у ЗНЗ м. Києва», в межах реалізації програми якого було проведено апробацію елементів змішаного навчання. Першим кроком у цьому напрямку є запровадження моделі «перевернутого класу» у навчальний процес. Електронний навчальний контент для «перевернутого класу» був розміщений на платформі LMS Moodle (v-svit.kiev.ua).

Учні та викладачі ліцею «Універсум» зареєструвались на платформі LMS Moodle та отримали доступ до електронного навчального контенту. Навчальний електронний контент містить фрагменти підручників, авторські презентації, матеріали для самоперевірки та ін.  На початку роботи з моделлю «перевернутого класу» обрано  два навчальних предмети –  інформатика та географія  (11 та 10 клас), які відбулися12 жовтня та 6 листопада відповідно. Учні отримали завдання самостійно вивчити визначені теми, користуючись матеріалами, що розміщені на платформі LMS Moodle. Домашні завдання  виконувались в класі під керівництвом та за  його допомогою.

Відеосюжет містить фрагменти згаданих уроків.

 Протягом поточного семестру заплановано здійснити 5 «перевернутих уроків» з географії, фізики та хімії, а також організувати зимову школу для адміністрації та вчителів ліцею   з метою розвитку професійних компетентностей, необхідних для успішного впровадження методики змішаного навчання у навчальний процес.

Більше інформації по темі  у статтях, що розміщені в інституційному репозитарії Університету:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*