Засідання міської експертної комісії 2 грудня 2015 року

IMAG0717

2 грудня 2015 року об 11-00 в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбулося засідання експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи у навчальних закладах м.Києва. Порядком денним передбачалося представлення, експертиза й обговорення восьми експериментальних педагогічних досліджень.

Войцехівський М.Ф. Інноваційна модель професійного розвитку педагогічних кадрів м. Києва: презентація виступу

Буковська О.І. Формування творчої самостійності учнів початкової школи у межах навчально-виховного процесу спеціалізованої школи №71 м. Києва: презентація виступу

Калюжна І.П. Розкриття та розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища як інструмент індивідуалізації, соціалізації, професіоналізації старшокласників: презентація виступу

Якунін Я.Ю. Упровадження мультипрофільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах: презентація виступу

Мішина А.С. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами (порушення мовлення) через упровадження інклюзивної освіти: презентація виступу

Підгорна С.В. Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на розкриття та розвиток інтелектуальних здібностей особистості за науково-педагогічним проектом «Росток» : презентація виступу

Наказ № 738 від 07.12.2015 р.

1Члени експертної комісії ухвалили рішення про затвердження наданих звітів та програм наступних етапів дослідно-експериментальної роботи.

Учасники засідання схвально оцінили результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами (порушення мовлення) через упровадження інклюзивної освіти» ( експериментальна база:  СЗШ № 184 та НВК № 141 «ОРТ» Дніпровського району) і рекомендували до подальшого впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів.

Рішенням експертної комісії ухвалено програми дослідно-експериментальної роботи за темами «Інноваційна модель професійного розвитку педагогічних кадрів міста Києва» (Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка) та «Формування здатності молодших школярів до творчої дослідницької діяльності» (СШ І-ІІІ ступенів № 71).

Дослідно-експериментальну роботу за темами «Вплив інтегративно-діяльнісного   підходу   на   формування та розвиток обдарованості дитини на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток» (СЗШ №90 Печерський район)  та “Реалізація технології особистісно-орієнтованого навчання за науково-педагогічним проектом «Росток» (ПШ №312  Деснянський район) завершено в зв’язку із закінченням терміну виконання.

Leave a Reply