Громадсько-активна школа: досвід роботи навчальних закладів Святошинського району

005235 грудня 2014 року на базі середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №162 Святошинського району м.Києва відбувся міський семінар-презентація «Впровадження моделі громадсько-активної школи в загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району м.Києва».
 Модератор зустрічі – Андрущенко О.І., заступник директора середньої загальноосвітньої школи №162, привітала учасників зустрічі та побажала плідної співпраці для вирішення спільного завдання. Від районного науково-методичного центру управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації з вітанням звернулася Тромса М.І.


 Відкриваючи семінар, до присутніх звернувся Ковальчук В.І., заступник директора з наукової роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент та керівник дослідно-експериментальної роботи. Василь Іванович підкреслив важливість завдань, які вирішують школи в межах дослідно-експериментальної роботи не тільки для навчального закладу, а й для місцевої громади міста і країни в цілому.
 Представники навчальних закладів презентували професійні напрацювання педагогічних колективів-учасників зустрічі.
 Омельченко О.В., директор середньої загальноосвітньої школи №162, представив презентацію свого навчального закладу «Школа-родина», в якій розповів про історію закладу, його матеріальну базу та окреслив провідні завдання, що вирішуються педагогічним та учнівським колективами.
 Заступник директора середньої загальноосвітньої школи №162 Андрущенко00527 О.І. розповіла про розробку та впровадження моделі громадсько-активної школи та встановлені партнерські стосунки із бібліотекою ім. В.Стефаника, громадською організацією «Майбуття ХХІ століття», ТОВ «Агромат», училищами №8 та №19, біблійною общиною; активізувалась робота батьківського комітету, створено клуб дідусів та бабусь тощо. Учні разом із батьками, місцевою громадою та волонтерами, допомагають військовим в зоні АТО. Місцеві мешканці беруть активну участь у заходах, що організовуються на базі школи. Андрущенко О.І. в своїй доповіді підкреслила важливість партнерства як одного із аспектів формування іміджу навчального закладу.
 Доповідь Ліщишин В.М. була присвячена основним напрямкам діяльності громадсько-активної школи, презентації основних напрацювань педагогічного та учнівського колективів середньої загальноосвітньої школи №50 в цій сфері.
 Заступник директора з навчально-виховної роботи середньої загальноосвітньої школи №223 Олексієнко В.М. у виступі «Реалізація виховних проектів за міжнародними стандартами діяльності громадсько-активних шкіл» акцентувала увагу на важливості самооцінювання в роботі громадсько-активної школи.
 Кравчук І.М., заступник директора з виховної роботи спеціалізованої школи №317, представила доповідь «Від школи до сім’ї» (з досвіду впровадження моделі громадсько-активної школи в спеціалізованій школі №317).
 У своєму виступі «Специфіка впровадження моделі проекту громадсько-активної школи в умовах мегаполісу» Систалюк О.І., заступник директора з виховної роботи середньої загальноосвітньої школи №205, зупинилася на досвіді реалізації стандарту «Шкільна культура», який став для школи прикладом ефективного вирішення комплексу важливих завдань.
00555Присутнім були також представлені практичні фрагменти з досвіду СЗШ №162 «Школа як осередок культурного розвитку громади»: фрагмент вистави «Ромео і Джульєтта», танцювальні та вокальні номери у виконанні гуртківців. Для учасників семінару було проведено майстер-клас з виготовлення новорічних прикрас із солоного тіста, в якому із задоволенням взяли участь всі присутні.
 У заключному слові Ковальчук В.І. підбив підсумки проведеного семінару, підкреслив важливість включення школи в активне громадське життя за її межами, та побажав усім учасникам семінару та їх вихованцям подальших творчих здобутків.

Leave a Reply